Název:
|
Snížení energetické náročnosti a modernizace bytových domů Čakovice
|
Identifikátor veřejné zakázky:
|
P18V00000026
|
Evidenční číslo:
|
2018_26/OBHSB/42
|
Evidenční číslo veřejné zakázky ve Věstníku VZ:
|
---
|
Odbor:
|
Odbor bytového hospodářství a správy budov
|
Datum zahájení:
|
20.09.2018
|
Rok zahájení:
|
2018
|
Typ:
|
malého rozsahu
|
Druh zakázky:
|
služby
|
Popis veřejné zakázky:
|
Předmětem této veřejné zakázky je:
a)
Vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení v rozsahu dle přílohy č. 12 vyhlášky 499/2006 Sb. v platném znění, včetně položkového výkazu výměr a kontrolního
ocenění položkového výkazu výměr.
b)
Vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby v rozsahu dle přílohy č. 13 vyhlášky 499/2006 Sb. v platném znění, včetně
soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr
a kontrolního ocenění soupisu stavebních prací, dodávek a služeb
s výkazem výměr
.
c)
Účast na jednáních s investorem na akci, Snížení energetické náročnosti a modernizace bytových domů Čakovice“
.
d)
Obstarání inženýrské činnosti za účelem povolení stavby.
e)
Předmětem díla je také zpracování a projednání dokumentace pro provádění stavby, která bude sloužit potřebám zadání veřejné zakázky na stavební práce a poskytování součinnosti v rámci zadávacího řízení na zhotovitele stavebních prací, jenž bude spočívat především v poskytování dodatečných informací k zadávací dokumentaci, zpracování
soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, účast v
hodnotící komisi při výběrovém řízení na zhotovitele stavby.
Dokumentace včetně výkazu výměr bude splňovat požadavky zákona č.
134/2016 Sb. v platném znění a souvisejících zákonů a vyhlášek v
platném znění.
f)
Zajištění autorského dozoru, včetně účasti na vybraných kontrolních dnech, zodpovídání dotazů, komunikace s investorem, dodavatelem apod.
g)
Vypracování a zabezpečení veškerých podkladů, posudků, návrhů, studií, ěření, stanovisek, analýz a jiných dokumentů potřebných pro komplexnost podkladového materiálu v rámci vypracování dotčeného stupně projektové dokumentace.
4
Účastník předá jako konečný výstup plnění 6 výtisků projektové dokumentace a jedno vyhotovení v elektronické podobě na CD (doku
menty na CD budou ve formátech *.doc, *.xls, *.pdf,*. jpg, *.bmp,
nebo v jiném běžně užívaném formátu, a zároveň i ve formátu *.dwg).
Součástí elektronické podoby bude i samostatně zpracovaný oceněný rozpočet a rozpočet slepý (výkaz výměr), který bude po
užit pro potřeby zadávacího řízení na výběr zhotovitele.
V projektové dokumentaci ve stupni pro provádění stavby (DPS)
ani ve slepém rozpočtu nesmí být obsaženy žádné konkrétní názvy zejména materiálů, technologií nebo značek příznačných pro
určitého dodavatele.
|
Druh zadávacího řízení:
|
otevřené řízení
|
Fáze zadávacího řízení:
|
zrušení zadávacího řízení
|
Datum zrušení veřejné zakázky:
|
26.10.2018
|
Předpokládaná hodnota:
|
---
|
Lhůta pro podání nabídek:
|
Od:
20.09.2018
Do:
17.10.2018 10:00
|
Rozhodnutí o vyloučení účastníka ze zadávacího řízení:
|
---
|
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky:
|
---
|
Vítězný účastník:
|
---
|
Vítězná cena bez DPH:
|
---
|
Poznámka k vítěznému účastníku:
|
---
|
Datum zadání zakázky (uzavření smlouv):
|
---
|
Skutečně uhrazená cena bez DPH:
|
---
|
Dělená na části:
|
Ne
|
Rámcová dohoda:
|
Ne
|
Dynamický nákupní systém:
|
Ne
|
Poznámka k ceně:
|
---
|
Poznámka:
|
---
|